Zástupce manažera call centra (m, ž)

Pracovní místo ( Zástupce manažera call centra (m, ž) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
odpovědnost za svěřený tým v době nepřítomnosti manažerky call centra
řízení a koordinace všech aktivit svěřeného úseku vedoucí k uspokojení zákaznických potřeb a požadavků
poskytování konzultací zákazníkům v případě složitých problémů
aktivní podíl na udržování a rozvíjení vztahů se strategickými klienty
koordinace vyřizování stížností zákazníků, poskytování technických a cenových informací
zpracování dat do organizací používaného informačního systému
zpracování pravidelných podkladů o činnosti call
Pracovní doba: PO-PÁ v rozmezí 8:00-17:00, dle domluvy
Práce i pro OZP
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Kontakt: e-mailem, telefoniky Po - Pá - 8:00-15:00 hod.

Vložit inzerát