POMOCNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

Pracovní místo ( POMOCNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM/ZNEVÝHODNĚNÍM. Životopisy zasílejte na email: dagmar.benesova@repoint.cz. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-12:00 hod. (možnost pracovní dobu upravit dle domluvy).
Požadavky: znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost.
Náplň práce: zadávání položek do systému, zpracování tabulek, telefonická a emailová komunikace.
Nabízíme: kvalitní káva na pracovišti, pitný režim ve zdravotně preventivním programu, vitaminové balíčky, nadstandartní pracovní oblečení, zaměstnanecké slevy, odměny s návazností na plnění úkolů.

Vložit inzerát