Pracovní místo ( OFFICE MANAGER / MANAGERKA MARKETINGU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Součástí Vaší práce bude:
" řízení chodu kanceláře, poskytování podpory vedení marketingu, zastřešování administrativních a provozních záležitostech oddělení
" organizace schůzek, agendy a aktivit marketingového oddělení
" správa dokumentů, prezentací, databází
" evidence docházky oddělení, plánování dovolených
" monitoring a analýza marketingových dat
" práce s tabulkami a filtry v Excelu, statistiky a reporting
" práce s fakturami, komunikace s účetním oddělením
Pro tuto pozici potřebujete:
" znalosti na úrovni SŠ/VŠ
" znalost anglického jazyka přibližně na úrovni B2 (schopnost dorozumět se po telefonu či emailem), znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího podmínkou
" znalost MS Excel - funkce a nástroje, MS Word
" komunikační a organizační dovednosti
" logické a analytické myšlení, zdravý úsudek a "selský rozum"
" pečlivost, spolehlivost, časovou flexibilitu
" řidičský průkaz sk. B
Výhodou:
" zkušenost s office managementem velkou výhodou
" zkušenost s vedením lidí
" orientace v oblasti parfémů a kosmetiky
Nabízíme:
" zázemí úspěšné společnosti, perspektivu a jistotu zaměstnání
" zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvek na návštěvu bazénu, posilovny, unišeky, firemní akce a další),
" motivující finanční ohodnocení
" možnost kariérního a osobního rozvoje