Pracovní místo ( Analytik/analytička podpory software ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jako Analytik podpory software budeš prvním kontaktem interního zákazníka (výroby a logistiky) v případě potíží s interním softwarem. Analyzuješ požadavek zákazníka - konfigurace, data, řešení úkolů spojených se serverem, přihlašovací údaje, chod servisu, server, procesů apod., který vyřešíš samostatně nebo předáš na odpovědný tým či osobu.
Co hledáme u tebe?
- Ochotu pracovat na směny.
- Chuť a ochota učit se nové technologie a postupy.
- Základy programování nebo ochota učit se programovat a základy databázových systémů.
- Proaktivita, pečlivost, zvídavost, analytická povaha, kreativita.
Co bude tvým úkolem?
- Zodpovídat za řešení požadavků zákazníka (konfigurace, data, řešení úkolů spojených se serverem, přihlašovací údaje, chod servisu, server, procesů apod.).
- Provádět základní analýzu problému a předávat požadavky odpovědným týmům nebo samostatně řešit.
- Konfigurovat systémy na základě komplexních požadavků.
Zaměstnanecké výhody:
- Pravidelná školení v oblasti "měkkých" i "tvrdých" dovedností.
- Stabilní zaměstnání - smlouvu na dobu neurčitou.
- Práci v týmu zkušených kolegů, kde je o zábavu postaráno.
- Možnost rozvrhnout si den podle sebe, protože máme flexibilní pracovní dobu.
- A dále široké portfolio výhod a benefitů - notebook, telefon, výhodné T-Mobile tarify, benefitní systém Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, firemní fitness a kavárna, slevy u našich partnerů a mnohem více!
Zaujalo Vás to? Pošlete nám svůj životopis. Náš tým už se těší, až pozná nového kolegu či kolegyni.
--------------------------------
Michael Vávra
Vedoucí náboru
E-ma