Pracovní místo ( Auditor/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: vedení, zaškolení a kontrola operátorů, zajištění komponentů pro výrobu, příprava expedice k zákazníkovi, příprava podkladů pro fakturaci, denní komunikace s našimi českými i zahraničními dodavateli (nejčastěji e-mailem), práce v SAP,
Spolupráce s ostatními zaměstnanci v jiných oddělení (logistika), další související administrativní práce.
Nabízíme: nástup možný ihned, dlouhodobou perspektivu zaměstnání, smlouvu na HPP, mobilní telefon, stálou ranní směnu od 7:00 do 15:00 hod., hrubou mzdu 36.000 Kč + stravenkovné 75 Kč/den.
Požadujeme: zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr, dobrou znalost práce na PC, znalost AJ (komunikace převážně e-mailem), schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce, pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 777321140 (7:00-15:00 hod.) nebo zašlete svůj životopis na e-mail: jkubikova@aspocz.eu