Pracovní místo ( Administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: běžná všeobecná administrativa (pošta, objednávky, příjemky, faktury, komunikace…), sklad oděvů - zodpovědnost a péče o velkoobchodní zákazníky, o podnikovou prodejnu, cca 4x ročně účast na prodejní akci
POŽADAVKY: spolehlivost a zodpovědnost, komunikativnost, organizační schopnosti, samostatnost, dobrý vztah k oděvům a módě, práce na PC na běžné úrovni - internet, elektr. pošta, Word, Excel…., zkušenosti se sociálními sítěmi a on-line prodejem výhodou, není podmínkou
VÝHODY: pestrá, nejednostranná práce, vše zaučíme, samostatné plánování rozvržení vlastní práce, možnost sjednání zkráceného pracovního úvazku (dle vašich potřeb), možnost podílet se na vzniku nové kolekce, práce v malém kolektivu, možnost využití zvýhodněného mobilního tarifu, odměny dle výsledků
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na stravování, možnost zajištění dovážky obědů, odměny dle výsledků, možnost využití zvýhodněného mobilního tarifu
Postup: kontaktovat nás můžete i na telefonním čísle Po-Pá od 6 do 14 hod.
Životopisy, případně další informace zasílejte na uvedený e-mail, následně budete pozvání na osobní pohovor, nástup možný během prázdnin.