Pracovní místo ( Referent/referentka odboru finančního - místní poplatky ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Vzdělání
-VOŠ nebo SŠ s maturitou ekonomického nebo právního zaměření
Charakteristika vykonávané činnosti:
-Správa místních poplatků, vedení správního řízení, vymáhání pohledávek
Další požadavky:
-samostatnost, flexibilita, pečlivost, důslednost
-dobré organizační a komunikační schopnosti, psychická odolnost, příjemné vystupování
-výborná znalost práce na PC, výhodou znalost SW Gordic - GINIS
-odborná orientace v oboru vykonávaných činností
-praxe ve veřejné správě výhodou
-ŘP skupiny B
-zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku místních poplatků výhodou
Zadání výběrového řízení REFERENT/REFERENTKA odboru finančního, dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a přihláška k výběrovému řízení k dispozici na odkazu: http://mestojilemnice.cz/cz/infoserver/pracovni-mista/
Dle pravidel čerpání sociálního fondu, 25 dnů dovolené, 5 dnů dispozičního volna
Uchazeči musejí bezpodmínečně podat písemnou přihlášku do výběrového řízení se všemi náležitostmi - viz. výše uvedený odkaz)
kontakt: e-mailem, telefonicky kdykoliv