Pracovní místo ( Administrativní pracovník/pracovnice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt:
e-mail: prodej@envitech-eu.cz,
osobně: po předchozí telef.domluvě na tel. 608 200 960, Ovčárecká 1452, Kolín, každý pátek 8 - 10 hod.
Požadavky:
Znalost MS Excel, komunikativnost, flexibilita, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, ochota učit se.
Znalost Helios + Pohoda výhodou, znalost cizího jazyka (AJ, RJ) výhodou.
Náplň práce:
Vyřizování objednávek, komunikace s dodavateli a zákazníky, evidence skladu, fakturace, příprava podkladů pro účetní kancelář.
Pracovní doba:
7:00 - 15:30 hod (po - pá). Možno i zkrácený úvazek (30 hodin týdně).
Zaměstnanecké výhody:
Stravenky.