Pracovní náplň
Facility Manager
Náplň práce:
o Řízení odborných a technologických postupů prací v oblasti technického facility managementu obchodního centra
o Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektu zákazníka v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy
o Dodržování BOZP a PO
o Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS, QMS
Požadavky:
o SŠ technického směru
o Zkušenost s řízením zakázek v oblasti průmyslu, obchodních center, nebo administrativních budovách - PODMÍNKOU (alespoň 2 roky)
o Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám
o Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu
o Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu
o Dobrou znalost práce s MS Office
Nabízíme:
o Odpovídající finanční ohodnocení
o Samostatnou, odpovědnou pozici
o Firemní vozidlo
o Služební notebook a mobilní telefon
o Program na zvyšování kvalifikace (firemní vzdělávání)
o Zvýhodněné volání O2
o Příspěvek na stravování
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.