Pracovní místo ( Prodavač/ka - odborný administrativní asistent ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní doba střídání ranní a odpolední po týdnu 6-10 a 13:30-17:30, jednou za 3 týdny sobota 8-12, svátky a neděle volno.
Náplň práce
- vyřizování objednávek z eshopu (fakturace přes účetní systém Pohoda - naučíme, znalost Pohody nebo jiného skladového systému velkou výhodou)
- práce spojená se zásobováním obchodu zbožím (vše přes PC, skladové hospodářství v systému Pohoda)
- obsluhování zákazníků na prodejně a pomoc s výběrem zboží (později - po důkladném zaškolení)
Nabízíme
- odpovídající ohodnocení s možností růstu platu v závislosti na samostatnosti a výkonu
- zvýhodněné nákupy outdoorového vybavení
Požadujeme:
- příjemné a vstřícné vystupování k zákazníkům
- pečlivý a zodpovědný přístup k práci
Pokud máte o tuto pozici zájem, prosím nejdříve o zaslání životopisu mailem. Děkuji.