Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory


Pracovní náplň

Požadujeme:
- alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory
- výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru)
- orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu
- zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu
- zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele
- odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy
- pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4):
standardní zaměstnanecké benefity

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Detaily nabídky Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory

Firma

Twilio Czechia s.r.o. ( úřád práce )

Smluvní vztah

Pracovní poměr - plný úvazek

Zařazení

Telekomunikace

Zaujala vás tato nabídka?

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát