Pracovní místo ( Asistent/ka v administrativě - koordinátor/ka provozu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
plánování směn; nábor nových zaměstnanců a související administrativní úkony s jejich nástupem; vedení docházek; měsíční reporty
Požadavky:
řidičský průkaz sk. B; komunikativní znalost angličtiny; min. 2 roky zkušeností s prací v pracovní agentuře; min. 2 roky zžkušeností s administrativou pro cca 20 zaměstnanců; výhodou - znalost polštiny, ukrajinštiny, maďarštiny, rumunštiny nebo vietnamštiny
Nabízíme:
příspěvky na obědy; možnost zajištění ubytování
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: romana@najzar.cz;
- telefonicky (08,00 - 16,00hod.) na čísle 605 212 079 - paní Romana Najzarová