Koordinátor/ka zaměstnanců (Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení


Pracovní náplň

Místo výkonu práce: Hrochův Týnec, Pardubický a Královehradecký kraj
Zájemci se mohou hlásit pouze na výše uvedené e-mailové adrese.

Jedná se o práci na pozici: Koordinátor/ka zaměstnanců (podpora a asistence budoucích i stávajících zaměstnanců - cizinců)
Požadujeme: aktivní znalost ukrajinského jazyka a komunikativní znalost českého jazyka (příp. slovenského jazyka); znalost maďarského, příp. dalšího jazyka výhodou, výpis z rejstříku trestů;
Náplň práce zejména: Koordinace zaměstnanců - cizinců, Organizační zabezpečení nástupu, Asistence u lékařských prohlídek, Koordinace zaměstnanců během pracovní doby, tlumočení během pracovní doby, osobní kontrola docházky zaměstnanců, Asistence zaměstnanců při řešení potřebných záležitostí, Komunikace s mistry ohledně plánování směn, Asistence při zajišťování ubytování, dohlížení na chod ubytovny (správce ubytovny)
Další požadavky: pracovitost, spolehlivost, pečlivost, řidičský průkaz skupiny B výhodou

Podobné nabídky

Úklidový pracovník/pracovnice (pouze OZP)

OPTIMIA facility s.r.o.

  • Polička
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Pracovník/ce v sociálních službách

Domov na rozcestí Svitavy

  • Svitavy
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Pomocní pracovníci na skladě

AC & HS, s.r.o.

  • Srch
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Detaily nabídky Koordinátor/ka zaměstnanců (Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

Firma

GoldStav CZ s.r.o. ( úřád práce )

Smluvní vztah

Pracovní poměr - plný úvazek

Zařazení

Obchod prodej a nákup

Zaujala vás tato nabídka?

Podobné nabídky

Úklidový pracovník/pracovnice (pouze OZP)

OPTIMIA facility s.r.o.

  • Polička
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Pracovník/ce v sociálních službách

Domov na rozcestí Svitavy

  • Svitavy
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Pomocní pracovníci na skladě

AC & HS, s.r.o.

  • Srch
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden
Vložit inzerát