Pracovní místo ( Administrátor/ka spisové služby ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Hrbovická 2, Chlumec u Ústí nad Labem.
náplň práce:
" návrhy procesů oběhu dokumentů
" správa systému elektronického oběhu dokumentů
" komunikace s dodavatelem, schopnost definovat konkrétní požadavky a zajištění jejich
realizace
" podpora uživatelů v oblasti elektronického oběhu dokumentů, spisové služby a elektronické podatelny
Požadujeme:
" SŠ vzdělání (výhodou VŠ)
" praxe s elektronickou spisovou službou
" výhodou orientace v příslušné legislativě (zákon č. 499/2004 Sb.)
" výhodou znalost DMS systému
" komunikační dovednosti a analytické myšlení
" samostatnost, iniciativa, aktivní přístup k řešené problematice
Nabízíme:
" mzdové ohodnocení odpovídající významu pozice
" motivační složky mzdy závislé na osobním výkonu
" možnost odborného růstu
" nadstandardní zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, free days, příspěvek na stravování, Flexi pass card, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dětskou rekreaci a další
" pracovní doba 37,5 h/týdně
" firemní sportovní aktivity pro zaměstnance a rodinné příslušníky
" pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
Kontakt: na e-mail.