Pracovní místo ( Asistent/ka prodeje ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Do našeho týmu hledáme obsluhu naší prodejny s textilem a produkty pro zdraví.
Co budeš mít na starosti?
- Obsluha zákazníků na prodejně (pomoc s výběrem, osobní odběry zboží, samotný prodej)
- Udržování chodu celé prodejny (zajištění, aby vše bylo vystaveno a byly všechny produkty v příručním skladu, čistota prodejny a zboží dle aktuální sezóny)
- Hmotnou odpovědnost za prodejnu
- Backoffice - částečně zapojení do oblasti marketingu - vyřizování individuálních objednávek od zákazníků, pomoc s obsluhou soc. sítí, práce v účetním programu Pohoda, kancelářském balíčku Gsuite apod.
- Vše naučíme a vysvětlíme :-)
Co od tebe očekáváme?
- Odpovědnost a spolehlivost
- Obchodního ducha
- Dokážeš si práci zorganizovat
- Základní znalost účetnictví (faktura, příjem, prodej)
- Prozákaznický přístup
Nabízíme:
Příspěvek na stravování , mobilní telefon, zaměstnanecké slevy na produkty, práce v mladém kolektivu, kde ti každý rád předá své zkušenosti. Férové jednání a stabilní zázemí prosperující firmy.