Pracovní místo ( Asistent/ka jednatele - zkrácený úvazek 30hod./týdně ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme rodinná energetická společnost s tradicí od roku 1994 a právě hledáme asistenta nebo asistentku pro jednatele naší společnosti.
Co u nás budete dělat?
- aktivně podporovat jednatele
- zajišťovat administrativní chod kanceláře - backoffice
- aktualizovat webové příspěvky (články, aktuality)
- operativní úkoly od vedení firmy
- vytvářet zápisy z porad
- evidovat došlou a odchozí poštu
- pečovat o naše návštěvy
- spravovat a organizovat Covid testování našich zaměstnanců
- zajišťovat kancelářské potřeby
- komunikovat s úřady, zákazníky nebo dodavateli
- řešit jiné operativní úkoly
Co požadujeme?
- je třeba dobré orientace v MS office
- samostatnost
- loajálnost
- pečlivost
- spolehlivost
- chuť komunikovat, pracovat a učit se i novým věcem
- zkušenost na obdobné pozici
- aktivní řidič sk. B
Práce je to různorodá, úkoly jsou pestré. Jedná se o pozici na částečný úvazek 30 hod. týdně nebo dle domluvy.
Nástup možný od pondělí 3. května 2021.
Nabízené výhody: stravenky.
Zaujala Vás pozice? Pošlete svoje CV a pár vět o sobě na adresu asistentka@zt-blansko.cz
Budeme se těšit!
Více o naší společnosti na www.zt-blansko.cz