Pracovní místo ( SAMOSTATNÁ/Ý ÚČETNÍ PRO VEDENÍ ÚČETNICTVÍ KLIENTŮ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáme samostatnou účetní s výbornou znalostí vedení účetnictví a zpracování mezd.
Náplní Vaší práce bude zpracování účetních a mzdových agend přidělených klientů: účtování faktur, interních dokladů, pokladny, banky, skladových dokladů, sestavování DPH a KH, kontrolní činnost a komunikace s klienty při předávání dokladů.
Nabízíme:
- práci v malé, moderní, dynamicky se rozvíjející firmě
- příjemné pracovní prostředí v malém samostatně stojícím domečku se zahradou a vlastním parkovištěm
- pružnou pracovní dobu
- možná práce i na zkrácený úvazek
- možnost částečné práce z domu
- zodpovědnou a zajímavou práci
- motivující finanční ohodnocení
- odborné vedení a podporu
- moderní využití IT technologií
- stravenkový paušál
Požadujeme:
- ovládání ekonomického systému POHODA (PAMICA, TAX)
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- minimálně 2 letou praxi ve vedení účetnictví
- praxi se zpracováním DPH a dalších daní
- zkušenosti s cloudovým prostředím výhodou
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, loajálnost, vysoké pracovní nasazení, komunikativnost
- chuť se vzdělávat a odborně růst
- velmi dobrou znalost Excel, Word, Outlook
- řidičský průkaz skupiny B
Předpokládaný nástup do zaměstnání je květen/červen 2021.
Nástupní plat na tuto pozici 20-25 tisíc, po zkušební době 25-35 tisíc Kč měsíčně
V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici nám zašlete Váš strukturovaný profesní životopis s motivačním dopisem na e-mail: adela@chcisystem.cz