Pracovní místo ( FAKTURANT/FAKTURANTKA, ASISTENT/ASISTENTKA EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pro zařazení do výběrového řízení je nutné zaslat životopis s uvedením Vašeho vzdělání a dosavadní praxe na obdobné pozici prostřednictvím emailu. Životopis zasílejte Ing. Zuzaně Kovaříkové na email: kovarikova@globalrecycling.cz. Pracoviště: Klenovice na Hané č.p. 292
798 23 Klenovice na Hané. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30
Požadujeme:
-SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru (výhodou, nikoliv podmínkou)
-praxe na obdobné pozici (fakturantka, junior účetní, asistentka personalisty) podmínkou
-znalost programu Pohoda výhodou - každodenní práce
-znalost MS Office (zejména excel a word: pokročilá úroveň)
-alespoň základní znalost anglického jazyka
-schopnost učit se novým věcem a dotahovat věci do konce
-hlavně pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail (to je pro nás důležité)
-odolnost vůči stresu
Náplň práce:
-fakturace, správa agendy faktur
-administrativní podpora pro oddělení personalistiky (zpracování docházky, cestovní příkazy, zajištění náboru zaměstnanců)
-evidence pokladny
-administrativní podpora ekonomického oddělení (reporty, dílčí evidence, administrativa)
-komunikace s orgány státní správy (pochůzky po úřadech)
Nabízíme: příspěvek na obědy, příspěvek na dopravu