Pracovní místo ( Asistent / asistentka financí ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
1. kontakt e-mailem: personalista@distribucni.cz
Co u nás budete dělat?
- Zodpovídat za archivované dokumenty a evidenci
- Vést kartotéku s dodavatelskými smlouvami
- Zpracovávat přijatou a odeslanou poštu
- Evidovat faktury, pracovní smlouvy, apod.
Co od Vás požadujeme?
- praxe na obdobné pozici podmínkou
- samostatnost
- odolnost vůči stresu
- znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
- pečlivý a zodpovědný přístup
- smysl pro detail
- ochota učit se novým věcem
- dobré komunikační a organizační schopnosti
Co Vám nabízíme?
- práci ve stabilní, ryze české, společnosti s dlouhodobou tradicí, která nepodléhá aktuální situaci venku
- moderní pracovní prostředí
- pružnou pracovní dobu od 9 do 14 hod. - práci na 40. hodinový úvazek
- kolektiv podobně naladěných lidí, kteří se navzájem podporují
- neformální pracovní atmosféru
- pracovní poměr na dobu určitou s následným prodloužením na dobu neurčitou
- mentoring a zaškolení/ tým odborníků, o které se můžete opřít
- možnost profesního rozvoje a seberealizaci (kurzy, školení)
- stravování v budově
- příspěvek na stravování
- finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností + podíl na hospodářském výsledku ve formě prémií
- firemní notebook a telefon
- práci na HPP
- VHODNÉ i pro OZP