Pomocný pracovník/ce v administrativní činnosti - OZP

Pracovní místo ( Pomocný pracovník/ce v administrativní činnosti - OZP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadujeme :
- základy práce na PC - výhodou, veškeré administrativní procesy zaučíme v průběhu zkušební doby
- pečlivost, spolehlivost
- vzdělání - Základní + praktická škola



Náplň práce :
- příprava dokumentace ke skenování
- kontrola správnosti naskenovaných dokumentů
- obsluha PC a tiskárny
- třídění dokumentů, zakládání, archivace



Nabízíme :
- práci ve stabilní a silné společnosti
- práci v příjemném prostředí a kolektivu
- na zkrácený úvazek PO - PÁ, 20 hod./měsíčně
- nástup na hlavní pracovní poměr s možností prodloužení pracovního poměru po zapracování



Pracovní pozice je vyhrazena pro osoby OZP
Pro informace ohledně pracovní pozice prosím nenavštěvovat pobočku. Prvotní kontakt vždy telefonicky,
případně e-mailem.

pozn. včetně JobMatch.

Vložit inzerát