Pracovní místo ( back office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň: Podpora prodeje, organizace obchodní administrativy (smlouvy, objednávky, dodací listy, podklady pro fakturaci. Komunikace s výrobou ohledně expedičních termínů, obchodními zástupci, distributory a zákazníky. Práce ve firemním informačním systému (ERP).
Vaše předpoklady:
- angličtina slovem i písmem; německý jazyk výhodou
- zkušenosti z technického oboru/prodeje výhodou (není podmínkou)
- proaktivní přístup
Nabízené benefity: notebook, telefon, příspěvek na penzijní připojištění - po odpracování 1 roku, navýšení základní výměry dovolené o 5 dnů - po odpracování 1 roku, částečná možnost práce z domu (po zapracování), příspěvek na stravování, příspěvky při pracovních a životních výročí, využití firemní chaty.
Prosíme o zaslání životopisu předem na e-mailovou adresu: hana.stupinska@ceramic.cz
Kontakt možný osobně na personálním oddělení a.s. v čase od 7.00 do 14.00 hod, telefonicky v pracovní dny v čase 7.00- 14.00 hod na č. 516 526 103, 730 163 345.