Pracovní místo ( Osobní asistent/ka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
NÁPLŇ PRÁCE: bližší spolupráce s řediteli a plánování jejich schůzek, propojení mezi ředitelem a našimi zákazníky, dodavateli a zaměstnanci, faktury, platby a platební tabulky za použití excelu, zpracování objednávek našich velkoobchodních zákazníků po telefonu a během jejich návštěv, plánování a organizace meetingů, událostí, cestování a další osobní rezervace pro ředitele
POŽADAVKY: alespoň 2 roky odborné praxe v oboru, upřednostňována znalost účetního programu POHODA, schopnost práce pod tlakem, odpovědnost, spolehlivost, řidičský průkaz skupiny B, znalost Angličtiny výhodou
NABÍZÍME: hrubá mzda: od 22 000 - 27 000 Kč, pracovní doba od 6-14.30 hod. od pondělí do pátku, přesčasy dle dohody, nástup možný ihned, příjemné platové ohodnocení, firemní bonusy, skvělý kolektiv a mnoho dalšího
KONTAKT: telefonicky (PoPá 8-14h), e-mailem