Pracovní místo ( referent/referentka oddělení Právního jednání I. odboru Právních služeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
MÍSTO VÝKONU : Rašínovo nábřeží č.p. 390/42, Nové Město, 128 00 Praha 28
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Agyagosová Martina Bc., tel.: 225 776 686, e-mail: podatelna@uzsvm.cz
požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
orientace v platných právních předpisech, týkajících se předmětné oblasti výhodou
praxe v oblasti státní správy výhodou
samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti
znalost práce s PC (MS Office)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
zpracování a zajišťování podkladů pro návrhy podání k soudům, správním úřadům a jiným orgánům
příprava podkladů pro právní audit právních jednání při hospodaření a nakládání s majetkem státu, včetně přípravy podkladů pro zpracování právních stanovisek s tím souvisejících
zajišťování podkladů a technickoorganizační podpora pro zastupování státu v řízeních před soudy, rozhodčími orgány, správními úřady a jinými orgány
zabezpečování předání spisové dokumentace dohodnutých jednání na ostatní územní pracoviště Úřadu
zpracovávání souhrnných přehledů o počtech soudních, dědických a jiných řízení v rámci odboru Právních služeb
kontrola stavu a vývoje pohledávek zejména nákladů řízení a zajišťování jejich vymáhání
zajišťování vedení a archivace spisů v rámci odboru Právních služeb
Platové zařazení