Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce v pojišťovnictví ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky:
výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování, obchodní nadání, znalost regionu, znalost práce na PC, bezúhonnost, čistý trestní rejstřík. Péče o stávající zákazníky - práce v oblasti pojišťovnictví pro pojišťovnu Allianz, pobočka Šumperk. Praxe v oboru výhodou, ochota podstoupit nadprůměrné pracovní nasazení, pečlivost a svědomitost, ukončené alespoň středoškolské vzdělání, zájem o problematiku pojišťovnictví, spoření.
Měl/a byste být: morální a mít pozitivní přístup k výzvám, spolehlivý/á, důvěryhodný/á, systematický/á.
Pracovní náplň:
komunikace a zajištění kvalitního servisu pobočky klientům na základě zjištění potřeb, obsluha a správa svěřeného portfolia klientů, aktivní vytváření vlastního portfolia klientů, administrativa.
Pracovní doba: 8:30 hod - 17.00 hod. Nadstandardní ohodnocení kvality práce, finanční i nefinanční benefity, školení zdarma. Kontakt: e-mailem.