Pracovní místo ( Senior Support Engineer ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontakt e-mailem: nikola.solarova@sap.com
Zodpovědností Senior Support Engineera je řešit kritické situace zákazníků využitím produktových a technických znalostí na odborné úrovni spolu s vynikajícími komunikačními dovednostmi.
Senior Support Engineera spolupracuje s interními / externími zúčastněnými stranami a vedoucími pracovníky, kteří řídí daný project. Senior Support Engineera vyvíjí a udržuje úzké partnerství s SAP Ariba Support Engineers, Solution Architects / Experts, Deployment a SAP Ariba P&I (Engineering), aby bylo dosaženo požadovaných výsledků v různých zákaznických specifických záležitostech.
Požadavky:
znalost produktů SAP Ariba
zkušenosti integrace ERP technologie
pracovní zkušenosti v projektovém management / z nadnárodní společnosti (oblast IT)
silné komunikační dovednosti a zkušenosti s řešním obtížných situací.
vysoká úroveň flexibility a dostupnosti (případná práce o víkendech / svátcích).
týmový hráč
znalost práce v multikulturním prostředí
zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
Jazyky
Plynulá angličtina, plynulá znalost dalšího jazyka výhodou
Výhody: stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání