Obchodní asistentka

  • Brno

Pracovní místo ( Obchodní asistentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem.

Do našeho obchodního týmu hledáme kreativní kolegyni, která se aktivně zajímá o obchod a nebojí se komunikovat.

Náplň práce, aneb jak vypadá běžný pracovní den poté, co dopijeme ranní kávu?
Administrativní podpora obchodního oddělení, provozního, technického ředitele a jednatele, Vedení pokladny, Práce s interním a RT systémem, Zajišťování chodu pobočky (péče o květiny, údržba, provoz), Objednávky a nákup (kancelářské potřeby, drogistického zboží, káva, co je potřeba), Sestavování a zajišťování podkladů pro leasingové smlouvy, komunikace s leasingovými společnostmi, Udržování dokumentace k ISO normám a komunikace s poradenskou společností, Zadávání a dohledávání dokladů do M-files, Evidence firemních vozidel, jednání na Dopravním magistrátu, Evidence došlé a odeslané pošty, odesílání a přebírání poštovních zásilek, objednávání svozu zásilek, Vyřizování různých pochůzek

Bez jakých znalostí a dovedností by to u nás nešlo:
Příjemné vystupování, Organizační schopnosti/multitasking, Uživatelská úroveň práce na PC, Svědomitý přístup k práci, Zájem a chuť se dále vzdělávat, učit se a zkoušet nové věci, Anglický jazyk na úrovni B1

Co nabízíme:
Kreativní práci, kde není rozhodně nuda,
Spolupráci na plný úvazek,
Neformální a otevřené prostředí moderní IT společnosti, Kolegy, kteří rádi pomůžou, když něčemu nebudeš rozumět

Zaměstnanecké výhody:
Multisport karta, lekce anglického jazyka, stravenky, 25 dní dovolené, flexibilní pracovní doba, mobilní telefon, notebook

Vložit inzerát