PRACOVNÍK / PRACOVNICE V ADMINISTRATIVĚ - pouze pro OZP

Pracovní místo ( PRACOVNÍK / PRACOVNICE V ADMINISTRATIVĚ - pouze pro OZP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

PRACOVNÍK / PRACOVNICE V ADMINISTRATIVĚ - pouze pro OZP
- PP zkrác na dobu určitou, nástup možný ihned,
- Náplň práce: vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů, zadávání údajů do interních systémů banky, práce s kancelářskou technikou (PC, skener) v bankovních aplikacích, práce s dokumenty, rozvržení pracovní doby do 17:00
- Očekáváme: znalost práce na PC, ochotu vzdělávat se a rozvíjet, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, pečlivost,
- Nabízíme: zaměstnání v přátelském kolektivu, smlouvu na hlavní pracovní poměr, možnost dalšího vzděláváí, roční odměnu dle odvedené práce, vstupní školení a trvalou podporu nejen v začátcích
- Pracovní místo je pro OZP
- V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem, kontaktní osoba: Nováková Lenka Bc., tel.: 469 660 912, e-mail: novakova.l@ergotep.cz (Po - Pá 6:00 - 14:30)

Vložit inzerát