Pracovní místo ( PPC specialista ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
- rozvíjení existujících marketingových kanálů a hledání nových cest, jak je zefektivnit, příprava marketingové strategie a její realizace
- práce s PPC a RTB systémy (primárně Facebook Business Manager, Sklik, Google Ads), analýza výsledků v Google Analytics a interních systémech, pravidelný i ad hoc reporting a práce s reporty, komunikace s mediálními domy a partnery, práce převážně na vlastních internetových obchodech
- podmínkou velmi dobrá znalost systémů jako je Facebook Business Manager, Sklik, Google Ads, základy SEO, analytické myšlení a cit pro práci s daty, zkušenosti s výkonnostním marketingem a jeho principy z praxe, vytrvalost a chuť hledat nové způsoby, jak posunout kampaně na další úroveň, nadšení pro novinky a pozitivní přístup k rychle měnícímu se oboru
Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.