Pracovní místo ( Technický specialista/ka správy majetku ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu Pardubice
Požadujeme:
- min. SŠ, SOU vzdělání technického směru, stavební zaměření výhodou
- Základní tvorba rozpočtů - např. KROS, RTS, apod.
- pokročilá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- řidičský průkaz sk. "B" - aktivní řidič
- pečlivost, odpovědnost, flexibilita, samostatnost
- dobré organizační schopnosti a komunikační dovednosti
- ochota učit se novým věcem
- schopnost týmové práce
- vysoká míra samostatnosti a odpovědnosti
Pracovní náplň:
vedení stavební a technické dokumentace k jednotlivým budovám (projektová dokumentace, pasporty, kolaudační rozhodnutí, energetické štítky, revize apod.)
- koordinace při zajišťování stavebních oprav budov a majetků (příprava podkladů pro výběrová řízení v souvislosti se správou majetku)
Nabízíme
- jistota stabilního zaměstnání v prosperující společnosti
- vysoký podíl kmenových zaměstnanců (100 %)
- teplé obědy za 19 Kč (v ceně: hlavní jídlo, polévka, dezert/ salát)
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění až do 800 Kč/ měsíc
- Cafeterie ve výši 5.000 Kč/rok na benefity z široké nabídky dle vlastní volby
- zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich blízké
- zvýhodněné rekondiční a zážitkové pobyty
- zvýhodněné ceny produktů skupiny AGROFERT, a. s.
- zaměstnanecké akce a další atraktivní benefity
- možnost dalšího vzdělávání (např. kurzy anglického jazyka, odborného vzdělávání a další)
- místo vhodné pro absolventy
První kontakt e-mailem, telefonicky (07:00-15:00) nebo osobně (Synthesia- personální oddělení, každá středa od 08:00)