PRACOVNÍK / PRACOVNICE V ADMINISTRATIVĚ - pouze pro OZP

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( PRACOVNÍK / PRACOVNICE V ADMINISTRATIVĚ - pouze pro OZP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

PRACOVNÍK / PRACOVNICE V ADMINISTRATIVĚ - pouze pro OZP
- PP zkrác na dobu určitou, nástup možný ihned, jedná se o zkrácený úvazek na 28 hodin týdně, dvousměnný provoz
- Náplň práce: vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů, zadávání údajů do interních systémů banky, práce s kancelářskou technikou (PC, skener) v bankovních aplikacích, práce s dokumenty
- Požadujeme: střední odborné vzdělání s výučním listem, znalost práce na PC, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, pečlivost, ochota vzdělávat se a rozvíjet
- Nabízíme: zaměstnání v přátelském kolektivu, smlouvu na hlavní pracovní poměr
práce na zkrácený úvazek, možnost dalšího vzdělávání, vstupní školení a trvalou podporu nejen v začátcích, roční odměna dle odvedené práce
- Pracovní místo je pro OZP
- V případě zájmu kontaktujte: Nováková Lenka Bc., tel.: 469 660 912, e-mail: novakova.l@ergotep.cz (Po - Pá 6:00 - 14:30)

Vložit inzerát