Administrativní pracovník správy domů (provozní technik)

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovník správy domů (provozní technik) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem nebo telefonicky, PO - PÁ od 8:00 - 14:00 hodin.

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici
Administrativní pracovník správy domů (provozní technik)

Náplň práce:
Vede evidenci domů a bytů a zajišťuje její aktualizaci, zajišťuje včasné provádění oprav a údržby svěřených domů, provádí fyzickou přejímku a kontrolu provedených prací, provádí fyzickou kontrolu spravovaných objektů, aktualizuje data v programu WinDomy, ověřuje stav měřidel, komunikuje s klienty a vlastníky nemovitostí a plní další povinnosti vyplývající ze správy domů.
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání
znalost práce na PC - Word, Excel, WinDomy - výhodou.
Výborné komunikační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost administrativní práce i pochůzek po spravovaných domech, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost.
NABÍZÍME:
Práci ve stabilní a zavedené firmě, v dobrém kolektivu.
Pracoviště v centru města - Cyrilská 3, Brno
Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení.
Nástupní plat dle znalostí a praxe od 20.000,- Kč.
Zaškolení, zapracování pod dohledem zkušeného pracovníka a další odborný růst.
5 týdnů dovolené + 3 dny zdravotní volno, stravenky, odměny dle Pracovního řádu a další benefity.
Možnost ubytování.
Informace na tel. +420 513 030 600 (paní Pavla Rojiková), nabídky a profesní životopisy zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz


Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, školení a vzdělávání, odměny dle Pracovního řádu

Vložit inzerát