Pracovník zlepšení kvality/pracovník reklamačního oddělení

  • Brno

Pracovní místo ( Pracovník zlepšení kvality/pracovník reklamačního oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem katarn@kompan.com nebo telefonicky.

Pracovní náplň:
Práce s databází kvality
Práce s ticketingovým toolem
Denní spolupráce s jednotlivými pobočkami
Poskytování technických odborných informací zákazníkům vztahující se k analýze databáze kvality
Specialista na záruky Kompan produktů
Vyřizování a zpracovávání reklamací
Spolúčast na týdenním mýtinku kvality a prezentace statistik
Být součástí týmu zlepšování kvality
Reporting Kompan managementu co se týče reklamací a KPI

Požadavky:

Velmi dobrá znalost anglického jazyka podmínkou
Silné komunikační schopnosti / schopnost komunikovat technické změny/ schopnost komunikovat i negativní informace
Středoškolské, ideálně vysokoškolské vzdělání technického směru
Zkušenosti z technického zákaznického servisu/případně reklamačního oddělení výhodou/pochopení pro urgentní požadavky /zaměření na výsledek
Dobré technické znalosti, analytické myšlení
Schopnost pracovat samostatně na zadaných úkolech
Dobrá znalost MS-Office př. / ERP / MRP systémů
Schopnost číst technickou dokumentaci

Nabízíme:
- Dobré platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Práci ve stabilní, mezinárodní firmě
- Práci v mladém, přátelském týmu
- Školení
- Jazykové kurzy
- Stravování

Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, týden dovolené navíc, jazykové kurzy, školení
Volné místo pracovník zlepšení kvality/pracovník reklamačního oddělení pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát