Pracovní místo ( Administrativní a terénní pracovník/pracovnice do oddělení evidence majetku ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Magistrát města Olomouce.
Druh práce: výkon ucelené majetkoprávní agendy statutárního města Olomouce zařazené v odboru majetkoprávním Magistrátu města Olomouce.
Požadavky a předpoklady:
- dosažené vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- praxe: praxe ve veřejné správě výhodou
- znalosti a dovednosti: znalost katastrálního území města Olomouce, geodetické znalosti vítány, dobrá znalost práce na PC (MS Office), dobré komunikační schopnosti, řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - jedná se současně i o práci v terénu, ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Nabízíme: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 22. srpna 2019 POUZE na adresu Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č.p. 583, 779 11 Olomouc, telefon 585 513 204/298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.
Volné místo administrativní a terénní pracovník/pracovnice do oddělení evidence majetku pro lokalitu Olomouc.