Pracovní místo ( ASISTENT / ASISTENTKA ŘEDITELE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ASISTENT / ASISTENTKA ŘEDITELE
- PP na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned
- Náplň práce: administrativní řízení kanceláře vedení společnosti, organizace porad a jednání, pořizování zápisů z porad, běžné administrativní činnosti , evidence příchozí a odchozí korespondence, plánování a objednávání služebních cest, zveřejňování v registru smluv
organizace firemních akcí, vyhotovování základních reportů a statistik, práce na samostatných projektech společnosti
- Očekáváme: SŠ nebo vyšší vzdělání, příjemné vystupování, odolnost vůči stresu
organizační schopnosti, flexibilitu, znalost práce s MS Office, především MS Excel
zodpovědnost, loajalitu, diskrétnost, uvítáme předchozí zkušenosti s podobnou pozicío
- Nabízíme: příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných kancelářích, 5 týdnů dovolené, výkonnostní odměny, zvýhodněné mobilní tarify pro celou rodinu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění
- Nabízíme: příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných kancelářích, 5 týdnů dovolené, výkonnostní odměny, zvýhodněné mobilní tarify pro celou rodinu, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na stravování,
- V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem: personal@zhkhk.cz
Volné místo asistent / asistentka ředitele pro lokalitu Hradec Králové.