Pracovní místo ( ASISTENTKA ŘEDITELE / ADMINISTRATIVA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme malá firma s rodinou atmosférou, kam hledáme šikovnou parťačku pro administrativní úkony v kanceláři.
Náplň práce: emailová komunikace se zákazníky převážně v německém jazyce, komunikace s dodavateli, správa eshopu, zpracovávání objednávek, práce s dokumenty, další administrativa spojená s chodem firmy
Požadujeme: dobrá znalost NJ, pracovitost, pečlivost, ochotu učit se, samostatnost, MS OFFICE, znalost programů photoshop, nebo Corel výhodou.
Pracovní doba PO-PÁ 6-14.30h, možno i zkrácený úvazek, jedná se o práci na HPP.
Mzda se bude odvíjet od kvalifikace uchazeče.
Zaměstnanecké výhody: sleva na produkty spa4relax
Těšíme se na vaše životopisy, které posílejte spolu s motivačním dopisem na email: info@velpack.cz
Způsob prvního kontaktu se zaměstnavatelem je možný osobně - Rudolfovská 111 (areál Belis) Po- Pá 6-13.00h, telefonicky (během pracovní doby), e-mailem.
Volné místo asistentka ředitele / administrativa pro lokalitu České Budějovice.