Pracovní místo ( ASISTENT / ASISTENTKA vedení společnosti ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly: administrativní řízení kanceláře vedení společnosti; organizace porad a jednání, pořizování zápisů z porad; evidence příchozí a odchozí korespondence; evidence majetku firmy - správa firemních automobilů, budov.
Co zaměstnavatel od uchazečů očekává: středoškolské nebo vyšší vzdělání ekonomického/technického zaměření; příjemné vystupování, odolnost vůči stresu; organizační schopnosti, flexibilitu; zodpovědnost, loajalitu, diskrétnost; dobrou znalost práce na PC; velmi dobrou znalost AJ slovem i písmem; řidičské oprávnění sk. B.
Co Vám zaměstnavatel nabízí: nástup možný ihned nebo dohodou, zázemí dlouhodobě prosperující výrobní společnosti působící v oblasti automotive, jistotu stabilního zaměstnání, motivační mzdové ohodnocení, pravidelné navyšování mzdy, zaměstnanecké benefity (např. jazykovou výuku a další odborný rozvoj, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné mobilní tarify pro celou rodinu, závodní jídelnu v areálu společnosti, příspěvek na stravování).
Volné místo asistent / asistentka vedení společnosti pro lokalitu Jaroměř.