Pracovní místo ( Manažér/ka zákaznického centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pozice: manažér/ka zákaznického cerntra
CZC.cz, s.r.o. je český e-shop s elektronikou, který se specializuje na IT. U nás nakupují jak studenti, tak profesionálové z IT oblasti. Máme přes 200 zaměstnanců, vlastní CZC obchody a rozsáhlou frančízovou síť. Jsme obchodem, který našim zákazníkům poskytuje skvělý servis, od informací na webu až po profesionály, kteří zákazníkům odpoví na prodejně i infolince. Našim cílem je být obchodem s velkou přidanou hodnotou a ty se můžeš přidat k nám.
Právě teď hledáme do svého týmu manažera/ku zákaznického centra. Máte zkušenost s vedením lidí/týmu v zákaznickém centru? Jste komunikativní, týmový hráč a rád se učíte novým věcem?
Pak je tato pozice určena právě Vám!
Jaká bude Vaše role?
* vedení týmu lidí ve dvou lokalitách Příbram a Liberec, který zodpovídá za vyřizování telefonátů, emailů a zpracování objednávek
* motivace svěřeného týmu, jeho rozvoj a vzdělání
* řízení (nebo spolupráce) projektů související s provozní optimalizací, kde cílem je zvyšovat profitabilitu obsluhy (třeba rozvojem Service 2 Sales přístupu, nebo zavedením chatbota) a zákaznické zkušenosti
* součinnost při strategii komunikačních kanálů, přes které budeme poskytovat služby zákaznické linky
* zodpovědnost za fungování zákaznického servisu, zvyšování kvality práce a zákaznické spokojenosti
* zodpovědnost za plnění stanovených cílů (dostupnost linky, plnění SLA a za podporu prodeje)
* zodpovědnost za plánování a efektivní čerpání rozpočtu
* proaktivní přístup vedoucí ke zlepšování vnitřních procesů a jejich automatizace
* komunikace a úzká spolupráce s dalšími od