Pracovní místo ( Customer and Software Support Specialist ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontakt e-mailem.
Specialista zákaznické a produktové podpory (večerní/noční/víkendové směny)
Povinnosti a úkoly:
Práce na směny (15:00 - 23:00/23:00 - 7:00) dle týmové
rotace, zajištění pokrytí 24/7
Bez přijímání příchozích telefonických hovorů (nejsme call centrum)
Víkendové směny ve formě home office
Zajištění 1. úrovně klientské podpory a podpory prodeje pro naše interní i externí klienty (B2B)
Zajištění řešení technických problémů nebo stížností
Koordinace a řešení potíží mezi pobočkami vedoucí ke spokojenosti klientů
Udržování informačních systémů pro zákazníky v souladu s pravidly společnosti
Přispívat k nastavení a zlepšování pracovních postupů
Kvalifikace:
Minimálně 1-2 roky na pozici klientské podpory v mezinárodní společnosti
Minimálně 1 rok zkušeností na obdobné pozici
Flexibilita, vynikající schopnost komunikace - schopnost práce v týmu
Schopnost sebemotivace, samostatná práce bez přímého dohledu nadřízeného
Předchozí zkušenost v software license management
Komunikace uvnitř týmu v angličtině (AJ plynně)
Výborné znalosti MS Office
Zaměření na detail a kvalitu, strukturovaný přístup
Radost ze zlepšování a osobního růstu
Customer and Software Support Specialist (Evening / Night / Weekend shifts)
Responsibilities and challenges
Work on rotational shifts (4PM - 11PM / 11PM - 7AM) according to the teams
Rota, assuring a 24/7 coverage
No external incoming phone calls (we are not a call center)
Weekend shifts covered from home office
Provide 1st level administrative sales and customer care support to our internal and external customers (B2B)