Pracovní místo ( Specialista zákaznického centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co očekáváme
SŠ vzdělání
předchozí zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou
dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování po telefonu
bezchybnou znalost českého jazyka (mluvený i psaný projev)
rychlé psaní na PC
běžná uživatelská znalost práce s kancelářskými programy MS Office (Outlook, Word, Excel)
související administrativní činnost
každodenní komunikace s jinými odděleními v rámci společnost
Pracovní nástroje
CRM system (ISP admin), ABRA, výpočetní technika, telefon, kopírka a další zařízení.
Osobnostní vlastnosti
Pracovník by měl být plný energie, obchodního ducha a s chutí pomáhat zákazníkům. Dále by měl být soustředěný, spolehlivý a přesný.
Zaměstnanecké benefity
Mobilní telefon i pro osobní účely
Internetové připojení a TV
Kariérní růst
Příjemné pracovní prostředí
Velmi dobrá dostupnost
Vzdělávací kurzy a školení
Pracovní doba: 8:00 - 17:00
Notebook, mobilní telefon, internet a TV v bydlišti zdarma
kontakt: e-mailem
Volné místo specialista zákaznického centra pro lokalitu Semily.