Customer Care Representative


Pracovní náplň

Hledáme nového kolegu na pozici zástupce péče o zákazníky, který bude podporovat předprodejní a poprodejní procesy, pomáhat našim zákazníkům a obchodnímu oddělení společnosti.

Vaší náplní práce bude:
- poskytování informací pro zákazníky ohledně dostupnosti, očekávaní dodávky a další podrobnosti spojené se zakázkou
- poskytování informací o nabídce služeb, pomoc při výběru služeb, řešení nedorozumění a sporů, koordinaci mezi kolegy, aby všechny zakázky byly vyřízeny v co nejkratší době
- podpora manažerů, supervisorů, technických pracovníků
- podílet se na zlepšování procesů, postupů

Nástup co nejdříve, výkon práce v Brně v areálu CTP Ponávka.

Požadujeme

- angličtina na úrovni C1 - telefonická i emailová komunikace s rodilými mluvčími
- skvělé komunikační schopnosti
- zkušenost se zákaznickým servisem je velikou výhodou
- znalost MS Office
- proaktivita, se smyslem pro detail, prozákaznický přístup

Nabízíme

- Roční bonus
- Dovolená 5 týdnů
- 5 dnů sick days
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Plně hrazené skupinové životní pojištění

Detaily nabídky Customer Care Representative

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Pracovní poměr

Plný pracovní úvazek

Vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát