Pracovní místo ( Asistent/ka zákaznického oddělení BRNO ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pro předního dodavatele strojů a zařízení pro zpracování nerostných surovin hledáme novou posilu do malého Brněnského týmu na oddělní zákaznické logistiky.
Toto oddělení má na starosti prodej a logistiku nejenom stojů, ale i náhradních dílů a servis s tím spojený.
Co by bylo tvou náplní práce?
- Komunikace a udržování vztahů s prodejci a zákazníky
- Zpracovávání žádostí, monitorování nevyřízených prodejů, zajištění řádné komunikace a správa objednávek
- Podpora prodejního a servisního oddělení
- Zpracovávání faktur
Nástup ihned, jedná se o práci na částečný úvazek – 20-30 hodin týdně s možností přestupu na HPP nebo rovnou nástup na plný úvazek.
Adresa kanceláře: Brno - Líšeň