Asistent/ka zákaznického oddělení BRNO


Pracovní náplň

Pro předního dodavatele strojů a zařízení pro zpracování nerostných surovin hledáme novou posilu do malého Brněnského týmu na oddělní zákaznické logistiky.

Toto oddělení má na starosti prodej a logistiku nejenom stojů, ale i náhradních dílů a servis s tím spojený.

Co by bylo tvou náplní práce?
- Komunikace a udržování vztahů s prodejci a zákazníky
- Zpracovávání žádostí, monitorování nevyřízených prodejů, zajištění řádné komunikace a správa objednávek
- Podpora prodejního a servisního oddělení
- Zpracovávání faktur

Nástup ihned, jedná se o práci na částečný úvazek – 20-30 hodin týdně s možností přestupu na HPP nebo rovnou nástup na plný úvazek.

Adresa kanceláře: Brno - Líšeň

Požadujeme

Jaký by jsi měl/a být:
- Proaktivní, energická osoba
- Mít dobré komunikační a organizační schopnosti
- Výhodou je zkušenost se zpracováváním nabídek, fakturace, ale není nutnost, vše tě naučíme
- Nebát se komunikovat v angličtině – nutná znalost B1-B2
- Pokročilá znalost Word, Excel
- Nezaleknout se toho, že toho může být občas hodně :)

Nabízíme

- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba u zkráceného úvazku
- stravenky 100 Kč/den

Detaily nabídky Asistent/ka zákaznického oddělení BRNO

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Vzdělání

Vyšší odborné vzdělání

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát