Pracovní náplň
Co bude Vaše práce obnášet:
- Návrh a realizace marketingové strategie společnosti s cílem zvýšit povědomí o značce, růstu prodejů a rozšíření podílu na trhu.
- Řízení všech oblastí marketingu: CRM, výkonnost (digitální kanály), řízení značky, PR, offline aktivity atd.
- Plánování a kontrola marketingového rozpočtu, optimalizace nákladů a vyhodnocování efektivity kampaní.
- Účast na tvorbě cenové politiky a kontrola cenotvorby.
- Budování, řízení a rozvoj marketingového týmu: stanovení úkolů, motivace a plnění KPIs.
- Spolupráce s klíčovými interními a externími zainteresovanými stranami (obchodní oddělení, dodavatelé, mediální partneři).
Požadujeme
Co je třeba:
- Prokazatelné zkušenosti s vytvářením a zaváděním marketingových strategií a řízení marketingu v oblasti technologií, software, e-commerce, mobility nebo marketplace platforem, ideálně alespoň 5 let.
- Znalost moderního marketingu a digitálního marketingu.
- Silné analytické schopnosti, schopnost pracovat s daty a dělat rozhodnutí na základě dat.
- Plynulá angličtina.
- Podnikatelský duch a aktivní přístup.
Nabízíme
Benefity:
- Velká svoboda jednání při vytváření a realizaci ambiciózních plánů.
- Zajímavé finanční ohodnocení a bonusy podle plnění KPIs
- Další benefity, např. výrazná sleva na carsharing služby firmy, pokryté stravné apod.
- Možnost časem hybridní spolupráce.
- Spolupráce je možná na zaměstnaneckou smlouvu nebo i na IČO.