Pracovní náplň
- Implementace personálních procesů pro závod v České republice
- Dohled nad všemi tématy souvisejícími s HR (nástup a výstup z personálního oddělení, personální rozvoj, personální náklady, odměňování a tvorba smluv)
- Nábor zaměstnanců (tvorba pracovních inzerátů, předběžný výběr vhodných kandidátů, zajištění pohovorů atd.)
- Spolupráce s personálními agenturami
- Dohled nad interním systémem evidence pracovní doby
- Administrativní práce v oblasti mzdového účetnictví a personální administrativy
Požadujeme
- Min. SŠ ekonomické nebo jiné vzdělání
- Znalost českého pracovního práva
- Zkušenost v personální oblasti
- Komunikativní angličtina je nutná, němčina výhodou
Nabízíme
- Zajímavé pracovní prostředí v motivovaném týmu
- Nadstandardní platové ohodnocení
- Nejmodernější pracovní vybavení
- Možnosti rozvoje v průmyslovém podniku se všemi výhodami rodinné firmy
- 25 dní dovolené
- 8 dní home office měsíčně
- Odměna za doporučení kolegy
- Další benefity v budoucnu s rozvojem výrobního závodu