Pracovní místo ( General Affairs Coordinator ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co budete mít na starost?
- Úzce spolupracovat s manažerem a projektovými týmy při plnění administrativních povinností.
- Spolupracovat při plánování, organizaci a efektivním rozdělování pracovních úkolů.
- Pomáhat při koordinaci a organizaci schůzek oddělení/projektů.
- Udržovat a pomáhat s rezervacemi konferenčních místností a online nastavením schůzek.
- Spravovat a chránit důvěrné a odborné informace a záznamy.
- Vyřizovat příchozí poštu a dokumenty.
- Vytvářet a udržovat požadované projektové složky oddělení/projektů.
- Objednávat kancelářské potřeby a vybavení.
- Pomáhat při přípravě projektové dokumentace, jako jsou zprávy o postupu prací, objednávky, nákupní požadavky a sledování akčních položek.
- Efektivně spravovat kalendáře, schůzky a schůzky.