Pracovní náplň
Co budete mít na starost?
- Návrh a implementaci marketingové strategie produktů pro ČR, ale hlavně cizinu (ve spolupráci s exportním týmem), protože přes 80% odbytu jde do ciziny, především do Německa a Francie.
- Řízení profitability celkového produktového portfolia (aktuálně 6 produktových skupin, položkově 800 - 1000 variant), aktivní účast na rozvoji produktového portfolia a vedení produktového byznysu (z pohledu vytvoření roadmapy a koordinace projektových managerů).
- Spolupráci s interním R&D, výrobou a obchodním ředitelem.
- Sledování trendů a příležitostí na trhu, hledání možností uplatnění produktů, implementace inovací.
Požadujeme
Co od Vás očekáváme?
- Předchozí zkušenosti v marketingu a hlavně v produktovém řízení, ideálně v technickém odvětví.
- Silné analytické a strategické myšlení, schopnost řídit projekty a měnit procesy.
- Komunikační dovednosti a schopnost motivovat a vést týmy.
- Znalost trhu a trendů v elektru výhodou, schopnost analyzovat tržní potenciál, produktové portfolio.
- Nutná suverénní angličtina, němčina výhodou.
Nabízíme
Co Vám nabídneme?
- Motivující mzdové ohodnocení, včetně významného ročního bonusu.
- Flexibilní pracovní režim a možnost práce na dálku.
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days.
- Služební automobil Škoda Octavia - včetně soukromého využití.
- Služební telefon i pro soukromé účely.
- Příspěvek na stravování.
- Karta Benefit+.
- Příspěvek na penzijní pojištění.
- Odborné a jazykové vzdělávání.