Pracovní náplň
- Příprava pravidelného reportingu za účelem rozvoje obchodu, nebo automatizace.
- Úprava stávajících procesů a směrnic, tak aby byly v souladu s novými potřebami trhu a zákazníků.
- Příprava podkladů pro audity a spolupráce s auditorským týmem.
- Vykonávání pravidelné kontroly a analýzy, aby se zajistilo správné plnění cílů a splnění standardů.
- Spolupráce s IT oddělením ohledně implementace nových technologií a procesů, které umožní automatizaci a zjednodušení stávajících postupů.
- Starost o portfolio faktoringových produktů.
- Denní komunikace s managementem společnosti.
Požadujeme
- VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- Komunikativní znalost anglického jazyka.
- Pokročilá znalost MS Excel a práce s daty – např. kontingenční tabulky.
- Velmi dobré komunikační schopnosti, schopnost prioritizace práce.
- Zájem o produktovou, procesní a datovou oblast.
Nabízíme
- Pracovní pozici v silné, stabilní a mezinárodní společnosti.
- Celkem 6 týdnů volna (5 týdnů dovolené + další dny nad rámec zákona).
- Roční bonusové ohodnocení v závislosti na hospodářském výsledku společnosti.
- Benefitní systém Cafeteria.
- Příspěvek na stravování.
- Mnoho různých firemních akcí a aktivit jako např. lekce jógy.