Pracovní náplň
• Příjem/výdej vozidel na servis.
• Kontrola servisních a svolávacích akcí při příjmu vozu do servisu.
• Aktivní komunikace s klienty podávání informací a stavu opravy.
• Přidělování zakázek mechanikům.
• Objednávání / plánování vozidel na servis.
• Fakturace provedených oprav.
• Sledování nových technických informací vydávaných Maserati
• Absolvování webových školení a školení v zahraničí
• Komunikace a vystupování na odpovídající úrovni.
• Komunikace se skladem náhradních dílů – objednávání náhradních dílů spojených s plánem oprav.
• Řízení provozu na dílně a myčce.
Požadujeme
• Zájem o práci v prostředí luxusních vozidel; zájem poskytovat špičkový servis pro náročnou klientelu.
• Komunikativní znalost anglického jazyka (B2).
• Předchozí praxe z obdobné pracovní pozice výhodou, nikoliv podmínkou.
• Velmi dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti. Profesionální vystupování, pro-klientský přístup.
Nabízíme
• Práci v atraktivním prostředí luxusních vozidel.
• Možnost seberealizace.
• 5 týdnů dovolené.
• Možnost stabilní a dlouhodobé spolupráce.