Pracovní náplň
• Péče o nové i stávající klienty společnosti.
• Aktivní oslovování klientů (z vlastní CRM databáze).
• Plnění stanovených obchodních plánů.
• Rozvoj klientského portfolia prostřednictvím získaných kontaktů.
• Úzká spolupráce s kolegy z obchodního týmu i z centrály banky.
• Hledání příležitostí pro prodej produktů společnosti.
Požadujeme
• Min. SŠ vzdělání zakončené maturitou.
• Praxe na obdobné pracovní pozici – např. realitní makléř, finanční poradce, obchodní zástupce.
• Reprezentativní a příjemné vystupování osobně i po telefonu.
• Orientace na cíl, schopnost pracovat pod stresem.
• Obchodní duch, energie, chuť se vzdělávat a kariérně růst v rámci společnosti.
Nabízíme
• Atraktivní finanční odměnu a adaptační bonus do začátku.
• Komplexní vstupní školení + prostor a podporu při vzdělávání a příležitost pro osobní i profesní růst.
• Plně hrazené vzdělání v oboru včetně potřebných certifikací.
• 25 dní dovolené i další dny volna navíc, třeba když se necítíte fit.
• Další rozmanité benefity – sami si zvolíte, na co vám přispějeme (může to být příspěvek na stravování, penzijní připojištění, volnočasové aktivity, 1-5 Free Days a mnoho dalšího)
• Přátelské i otevřené prostředí
• Uplatnění ve společnosti, která určuje trendy a získává za ně ocenění