Pracovní náplň
Zodpovědnost za průmyslové objekty po technické a provozní stránce
• Zajištění a koordinace údržby budov v souladu s podmínkami každého pronájmu ve spolupráci s dodavateli
• Optimalizace veškerých nákladů spojených s provozem daných nemovitostí
• Spolupráce při sestavování plánu investic a následně kontrola jeho dodržování
• Realizace výběrových řízení na dodavatele, sledování nákladů a kvality poskytovaných služeb
• Koordinace a dohled nad veškerými opravami či přestavbami
• Spolupráce a komunikace s klíčovými nájemci
• Monitoring pojistných událostí
• Pravidelný reporting
Požadujeme
SŠ vzdělání (technického směru)
• 2+ roky praxe na obdobné pozici
• Vynikající technické znalosti a zkušenosti v oblasti správy a provozu nemovitostí
• Orientace v související legislativě
• Znalost MS Office
• Komunikativní znalost anglického jazyka
• Skvělé organizační schopnosti
• Proaktivní přístup, flexibilita
Nabízíme
Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Samostatnou a zodpovědnou roli
• Flexibilní pracovní dobu
• Atraktivní finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
• Osobní automobil i k soukromým účelům
• Notebook, telefon