Pracovní náplň
• Zpracování finančních analýz – měsíčních, kvartálních, ročních a zpracování reportů
• Vyhodnocení jednotlivých controllingových dat a jejich konzultace s managementem společnosti
• Úzká spolupráce s finančním ředitelem, který je zároveň přímým nadřízeným
• Spolupráce s účetním oddělením na denní bázi
• Spolupráce s finančními auditory a auditory výzkumu a vývoje
• Podílení se na tvorbě ročního plánu společnosti
Požadujeme
• Pokročilá znalost MS Office (hlavně Excel)
• Komunikativní znalost anglického jazyka – pravidelná komunikace slovem i písmem
• VŠ vzdělání ekonomického směru, nebo relevantní praxe na obdobné pozici
• Analytické myšlení, empatie, strukturovanost, samostatnost
• Znalost IS Helios a praxe na obdobné pozici – výhodou
Nabízíme
• Zázemí úspěšné a stabilní společnosti
• Vzdělávání – odborné i jazykové
• Příspěvek na stravování
• Penzijní připojištění
• Dovolenou nad rámec zákona
• Benefitní systém Kafeterie
• Finanční odměny při životních a pracovních jubileích
• Zvýhodněný mobilní tarif a další…